Betalning mot faktura endast möjlig för svenskregistrerade företag

  • Hur gör jag min beställning?

    Klicka på fliken sortiment och välj bland de listade produktkategorierna. Innan du kan lägga en produkt i varukorgen måste du ange vilken mässa, datum och till vilket monternummer du vill ha din leverans. Ange sedan antal för de varor ni önskar och den tid ni vill ha dem levererade. Klicka sedan på knappen med en varuvagn på och produkten läggs till varukorgen. Innan du slutför din beställning ser du en sammanställning med alla dina valda varor, leveransdag/-ar och tider.

  • När måste vi senast beställa?

    För att kunna garantera leverans till önskad tid och dag så behöver vi er beställning senast 5 arbetsdagar i förväg. Men tveka inte att höra av er. Självklart gör vi allt för att kunna hjälpa er med er beställning.

  • Kan vi bli fakturerade?

    I första hand rekommenderar vi kortbetalning. Företag med svenskt organisationsnummer kan ansöka om att bli fakturakund genom att skicka en förfrågan till fakturakund@massrestauranger.se Handläggningstiden för detta är 3 arbetsdagar.

  • Kan ni leverera vår beställning innan mässan startar?

    Ja, vi rekommenderar att beställa utrustning som te x. öltappar som kräver installationsarbete, kaffemaskiner eller vattenkylare till er monter en dag innan mässan börjar. Gäller det öltappar med fast installation så behöver vi beställningen senast 3 veckor i förväg. Maila oss på montercatering@massrestauranger.se för att beställa.

  • Kan vi göra beställningar på plats?

    Det går bra att göra beställningar på plats. Vi levererar så fort som möjligt men leveranstiden beror på hur belastningen ser ut vid beställningstillfället. Vi rekommenderar att göra beställningar genom vår webbshop 5 arbetsdagar i förväg för att säkerställa att varan finns i lager och kommer till er monter vid önskad leveranstid.

 

  • Kan vi besöka er på plats?

    Ja. Ni kan besöka oss i vår Montercateringshop som ligger intill utställarloungen. Där kan ni beställa, få hjälp med frågor om er befintliga beställning eller köpa varor över disk för att ta med till er monter.

 

  • Behöver era maskiner ström och hur beställer vi det?

    Alla våra kaffemaskiner och ölanläggningar kräver ström. Strömmen beställs av Stockholmsmässans eventservice. 08-749 44 44 

  • Kan vi hyra porslin, glas och bestick av er?

    Ja allt gods hyrs i mån av tillgång. Glas och porslinskoppar hyrs ut i hela backar och hämtas i slutet av mässdagen som det levererades. Saknade eller trasiga enheter kommer debiteras.

  • Hämtar ni det överblivna materialet när vi är klara med det?

    Vi levererar i första hand engångsmaterial till montrarna. Dessa går att slänga vid närmaste soptunna. Fat och termosar samlar vi in under slutet av varje mässdag.

  • Kan vi lämna tillbaka ej öppnade varor efter mässan?

    Endast obrutna förpackningar av alkoholhaltiga drycker köps tillbaka av oss. Övriga varor är under köparens ansvar. Se våra villkor>>

 

  • Vi ska ha ett kvällsarrangemang i vår monter. Hur beställer vi av er?

På kvällsarrangemang gäller särskilda villkor. Kontakta oss på montercatering@massrestauranger.se eller 08-727 72 40 så berättar vi mer. Vi hjälper till med mat, dryck och personal efter era behov. Tänk på att kvällsarrangemang först måste bokas hos Stockholmsmässan 08-749 44 44.

 

  • Hur beställer vi lunchkuponger?

Lunchkuponger beställs på Kuponger@massresuranger.se. Det går också bra att köpa häften på plats i antingen Montercateringshopen eller i Flavour Bar.   

  • Kan jag räkna med att min dryck är kall?

Ja. All dryck som ska vara kyld levereras kall.